ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 2: ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΠΛΟΙΩΝ

 

«Η παρεξήγηση που οδήγησε σε success story»

Μια επεισοδιακή ιστορία συνεργασίας. Η παρεξήγηση που παραλίγο να την οδηγήσει σε «ναυάγιο», τα 7 αιτήματα που βρήκαν απάντηση και η τελική ανακούφιση: «Με σώσατε»

Η παρακάτω ιστορία είναι διδακτική του πώς ένα αβλεψία ή παρεξήγηση μπορεί να φρενάρει μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία. Αξίζει να τη διαβάσεις μέχρι το τέλος.

Η επιχείρηση ασχολείται με εργασίες επισκευής σε πλοία, έχει έδρα την Ελλάδα και δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε ήταν ο υπερβολικός χρόνος που δαπανούσε για να κάνει τις βασικές της εργασίες. Πριν απευθυνθεί στην Yeti CRM Hellas είχε ήδη δοκιμάσει ένα πρόγραμμα εταιρείας που διαφημίζεται ως μια από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, αλλά δεν κατάφερε να λύσει το νούμερο 1 πρόβλημά της που ήταν ο χρόνος.

Ένας κοινός γνωστός μας πρότεινε στον πελάτη, ο οποίος επικοινώνησε μαζί μας και συζητήσαμε τηλεφωνικά για τις ανάγκες που είχε η επιχείρησή του και τι λύσεις μπορούσαμε να του προσφέρουμε. Ο ιδιοκτήτης, που είχε γνώσεις υπολογιστών και γνώριζε από την αρχή τι ζητούσε, συμφώνησε να ξεκινήσουμε. Από τον ενθουσιασμό του για όσα του υποσχεθήκαμε ότι μπορούμε να κάνουμε, κατέβαλλε από την αρχή όλο το ποσό, αντί για την προκαταβολή 50% που του προτείναμε. Στο λιτό του μήνυμα μετά την πληρωμή, έγραφε: «Ξεκινάμε, ευχαριστώ!».

Η παρεξήγηση

Ξεκινήσαμε τη συνεργασία, μιλώντας με μια υπάλληλο, που είχε οριστεί από τον ιδιοκτήτη, η οποία γνώριζε αρκετά το αντικείμενο της επιχείρησης. Στήσαμε ό,τι χρειαζόταν, κάναμε την εκπαίδευση και προχωρούσαμε κανονικά, ενώ απαντήσαμε σε κάποιες ερωτήσεις τους για το πώς θα εκτελούν κάποιες εργασίες.

Προς μεγάλη μας έκπληξη και απορία, μετά από λίγους μήνες υπήρξε «σιγή ασυρμάτου»: κανένα αίτημα, κανένα τηλεφώνημα, κάτι σπάνιο για αρχή λειτουργίας προγράμματος. Η παύση κράτησε περίπου 6 μήνες, μέχρι που στείλαμε ένα email υπενθύμισης, όταν κόντευε η ετήσια ανανέωση. Εκεί αποκαλύφθηκε το απίστευτο!

Μας τηλεφωνεί ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης και μας λέει πως παρόλο που ήμασταν πολύ εντάξει στη συνεργασία, δυστυχώς δεν τους είχαμε καλύψει σε αυτά που θέλαμε. Για το λόγο αυτό είχαν πάρει άλλο πρόγραμμα.

ΣΟΚ !!

Η παράθεση του διαλόγου που ακολούθησε έχει αξία:

  • Υπήρχαν πράγματα που δεν καταφέραμε να σας καλύψουμε ;
  • Ναι, ναι, γι’ αυτό καταλήξαμε εκεί.
  • (μετά από σιωπή μερικών δευτερολέπτων): Συγνώμη αλλά δεν έχουμε κάποιο ticket ανοιχτό για εσάς. Ότι μας ζητήσατε τα έχουμε κάνει
  • Μα σας τα έχει στείλει η γραμματέας μου. Και δεν τα φτιάξατε, γι’ αυτό και αλλάξαμε πρόγραμμα. Μακάρι να μπορούσατε να τα φτιάχνατε και να συνεχίζαμε μαζί, αλίμονο.

Ήταν φανερό πως είχε γίνει κάποιο μπέρδεμα ή παρεξήγηση. Ζητήσαμε από τον πελάτη να μας στείλει αυτά που ζήτησαν και δεν μπορέσαμε να υλοποιήσουμε. Πεπεισμένος ότι αυτά δεν γίνονται, είχε καταφύγει σε άλλο πρόγραμμα, το οποίο όμως ήταν αργό και δύσχρηστο.

Μετά από λίγο λάβαμε το e-mail που περιείχε 7 αιτήματα. Μερικά ήταν απλά και κάποια άλλα αρκετά σύνθετα. Τα μελετήσαμε και ναι, καταλήξαμε στο ότι μπορούμε να φτιάξουμε και τα 7! Την επόμενη μέρα τηλεφωνήσαμε στον πελάτη για να του το ανακοινώσουμε. Έμεινε εμβρόντητος, έδωσε το ΟΚ και ζήτησε στο εξής να μιλάμε απευθείας μαζί του για να μην υπάρξουν άλλες παρεξηγήσεις.

«Με σώσατε»

Θυμάμαι ότι δουλεύαμε νυχθυμερόν για να υλοποιήσουμε τα 7 αιτήματα. Σε τακτά διαστήματα προτείναμε στον πελάτη κάποιες αυτοματοποιήσεις να γίνονται οι οποίες εξοικονομούν χρόνο στην καθημερινότητά του, επειδή ξέραμε αυτό ήταν το κύριο πρόβλημα που αντιμετώπιζε. Οι προτάσεις αυτοματοποίησης τον ενθουσίασαν. «Καλά, αν γίνει κι αυτό, δεν θέλω τίποτε άλλο», έλεγε.

Ο ενθουσιασμός ήταν αμοιβαίος, καθώς η ικανοποίηση του πελάτη ήταν η καλύτερη ανταμοιβή του μόχθου μας να τον εξυπηρετήσουμε. Με λίγα λόγια καλύψαμε περισσότερα από αυτά που ζήτησε ο πελάτης και εκείνος δεν πίστευε σε αυτό που έβλεπε.

«Με σώσατε!!» μας έλεγε και μας ξανά έλεγε.

Μετά από λίγους μήνες ο πελάτης πρόσθεσε κι άλλους χρήστες γιατί οι δουλειές του αυξήθηκαν και πλέον το πρόβλημα δεν είναι το πρόγραμμα και η μηχανοργάνωση της επιχείρησης αλλά τα διαδικαστικά που αφορούν τις προμήθειες, τις μελέτες, το τελωνείο κτλ. 

Γρήγορα μας τηλεφώνησε για να ζητήσει τη μεγαλύτερη έκδοση του προγράμματος για να ότι καλύτερο υπάρχει.Πλέον η συνεργασία μας έχει επεκταθεί σχεδόν σε οτιδήποτε χρειάζεται η επιχείρηση και αφορά την πληροφορική.

Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που έδειξαν, για την προτίμηση αλλά και την πολύχρονη συνεργασία μας πλέον.

Τέλος ιστορίας

Σας ευχαριστώ που φτάσατε μέχρι εδώ.

Αυτή είναι άλλη μία πραγματική ιστορία επιτυχίας !!

Αλήθεια, εσύ πως διαχειρίζεσαι την επιχείρησή σου; πως κρατάς σημειώσεις; πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να στείλεις μία προσφορά; Μήπως οι πληροφορίες που διακινούνται καθημερινά είναι πολλές και χρονοβόρες; Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να σε βοηθήσουμε να το κάνεις πιο εύκολο.

Αν σε ενδιαφέρει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2744061115 ή κλείσε ένα ραντεβού με τον τρόπο που σε εξυπηρετεί: δια ζώσης ή Online με zoom ή Skype.

Τα λέμε εκεί.

Επικοινωνήστε με τους ειδικούς

Χρειάζεστε βοήθεια; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.