Άλλη μία Ιστορία επιτυχίας – Από το τεφτέρι…στην Απογείωση !

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 3: ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΚΑΦΩΝ

«Από το …τεφτέρι στην απογείωση»

Δείτε πως μία επιχείρηση που ξεκίνησε μαζί μας σχεδόν από την πρώτη στιγμή, αναπτύχθηκε ραγδαία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και σήμερα αποτελεί ένα από τα κορυφαία parking σκαφών στην Ελλάδα. Με το Yeti CRM η διαχείριση των πελατών, των παραγγελιών και άλλων λειτουργιών, που ξεκίνησαν με το μπλοκάκι είναι πλέον παιχνίδι.

Αρχικά η αποτύπωση σκαφών και πελατών γινόταν με το κομπιουτεράκι. Οι υπεύθυνοι της επιχείρησης σημείωναν τα ποσά στο χαρτί, έκαναν αφαιρέσεις όταν εισέπρατταν πληρωμές και ενημέρωναν με το χέρι το υπόλοιπο του πελάτη. Οι καρτέλες πελατών ήταν σε έντυπη μορφή, μέσα σε έναν μεγάλο φάκελο. Τον έβγαζαν κάθε φορά που κάποιος ζητούσε το υπόλοιπό του, έψαχναν την καρτέλα του συγκεκριμένου σκάφους, μετέφεραν με το χέρι το υπόλοιπο σε ένα e-mail και έστελναν απάντηση.

Εκτός από τη σπατάλη σε χρόνο, το ανθρώπινο λάθος καραδοκούσε καθημερινά: κάποιο λάθος ακόμη και σε έναν αριθμό μπορούσε να αλλάξει το αποτέλεσμα.

Η επιχείρηση χρησιμοποιούσε, παράλληλα, κι ένα πρόγραμμα ERP για να εκδίδει τιμολόγια και αποδείξεις στους πελάτες της. Προσπαθούσαν με διάφορους τρόπους να προσαρμόσουν λειτουργίες μέσα στο ήδη υπάρχον πρόγραμμα αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό.Ένα πρόγραμμα ERP σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει CRM γιατί έχει άλλο ρόλο να επιτελέσει: Το ERP ρυθμίζει κυρίως τα οικονομικά θέματα μίας επιχείρησης ενώ το CRM έχει κυρίαρχο ρόλο στην διαχείριση των πελατών.

Το λογισμικό που προσφέρουμε εμείς συνδυάζει CRM και ERP, αλλά με προτεραιότητα την διαχείριση των πελατών και δευτερευόντως των οικονομικών.

Η λύση και η απογείωση

Γρήγορα έγινε φανερό ότι ο τρόπος διαχείρισης από την εν λόγω επιχείρηση δεν ήταν βιώσιμος, ειδικά όσο αυτή μεγάλωνε. Χρειαζόταν να βρει μια λύση για να μπορεί να διαχειριστεί το πελατολόγιό της, τις παραγγελίες, τις ανελκύσεις, καθελκύσεις και άλλες υπηρεσίες που παρείχε.

Ήρθαμε σε επικοινωνία, κάναμε μία συνάντηση και καταλήξαμε πως ναι,  μπορούμε να το αναλάβουμε.

Στήσαμε ένα πρόγραμμα εστιασμένο ειδικά στις ανάγκες τις επιχείρησης, ορίσαμε τους χρήστες και τα τμήματα στα οποία ανήκουν, στήσαμε τα επαγγελματικά τους email και διαμορφώσαμε κατάλληλα τα πεδία που χρειάζονταν.

Η μετάβαση από την χειρόγραφη στην ηλεκτρονική κατάσταση συνάντησε πολλές δυσκολίες, αλλά με την βοήθεια των υπαλλήλων και κυρίως τη θέληση των ιδιοκτητών, καταφέραμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να τις υπερβούμε.

Κι εκεί έγινε η απογείωση: Καταργήσαμε οτιδήποτε υπήρχε σε έντυπη μορφή, ψηφιοποιήσαμε και αυτοματοποιήσαμε τη διαδικασία, κάνοντάς την εύκολη στον χρήστη:

Το προσωπικό της εταιρίας μπορεί πλέον να διαχειριστεί εύκολα και γρήγορα:

  • Τις καθημερινές Ανελκύσεις
  • Τις καθημερινές Καθελκύσεις
  • Ενημέρωση πελάτη για το υπόλοιπό του
  • Απόλυτη εικόνα ημερολογίου, πότε και ποιος θα ανελκύσει ή θα καθελκύσει το σκάφος του με έντυπη ενημέρωση του κατάλληλου προσωπικού για την κάθε ενέργεια
  • Ενημέρωση του λογιστηρίου για τις εργασίες που έχουν γίνει
  • Έγκριση από το λογιστήριο ότι ο πελάτης έχει πληρώσει και το σκάφος του είναι έτοιμο για καθέλκυση
  • Απόλυτη γνώση για το ποιος υπάλληλος μίλησε με ποιον πελάτη, τι ειπώθηκε, ποιες εργασίες έγιναν στο σκάφος του, όλα με ημερομηνία και ώρα.
  • Να ορίζει τον τιμοκατάλογο που θέλει για την κάθε εταιρεία ξεχωριστά.
  • Να στέλνει βεβαιώσεις με ένα «κλικ»
  • Να στέλνει αναλυτική κατάσταση του πελάτη με ένα «κλικ».
  • Να στέλνει ιδιωτικά συμφωνητικά, πάλι με ένα «κλικ».
  • Να στέλνει προσφορές με ένα «κλικ»

Η λίστα είναι ατελείωτη.

Ο κάθε χρήστης δουλεύει ταυτόχρονα με τους άλλους χρήστες και ο καθένας κάνει την δουλειά που του έχει ανατεθεί. Με σειρά, workflows, με συγκεκριμένα πεδία για τον κάθε ένα κι όλα αυτά παράλληλα και ταχύτατα.

Πλέον η έντυπη μορφή ακολουθείται μόνο στα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούν σφραγίδες και υπογραφές. Όλα τα υπόλοιπα γίνονται από το πρόγραμμα Yeti CRM και η εταιρεία έχει την δυνατότητα να διαχειριστεί τεράστιο όγκο πληροφοριών εύκολα κι απλά.

Η υποστήριξη από την πλευρά μας είναι διαρκής και όπου χρειαστεί παρέχουμε βελτιώσεις και αναβαθμίσεις, χωρίς να χρεώνουμε κάθε βήμα.

Κάθε επιχείρηση έχει τις ιδιαιτερότητές της. Ο σχεδιασμός ενός προγράμματος εστιασμένου στις ανάγκες της απαιτεί αρκετή δουλειά από την πλευρά μας αλλά το πάθος και η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε είναι το συστατικό επιτυχίας. Πρώτα για την επιχείρησή σου και μετά για εμάς.

Είμαστε ευγνώμονες που είστε μαζί μας σε αυτό το ταξίδι και σας ευχαριστούμε γι αυτό.

 

Τέλος ιστορίας

Χαίρομαι που φτάσατε μέχρι εδώ.

Αυτή είναι άλλη μία πραγματική ιστορία επιτυχίας !!

Αλήθεια, εσύ πως διαχειρίζεσαι την επιχείρησή σου; πως κρατάς σημειώσεις; πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να στείλεις μία προσφορά; Μήπως οι πληροφορίες που διακινούνται καθημερινά είναι πολλές και χρονοβόρες; Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να σε βοηθήσουμε να το κάνεις πιο εύκολο.

Αν σε ενδιαφέρει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2744061115 ή κλείσε ένα ραντεβού με τον τρόπο που σε εξυπηρετεί: δια ζώσης ή Online.

Τα λέμε εκεί.

Σας ευχαριστώ !

Κλείσε ραντεβού την ώρα που θες
Θες να το δοκιμάσεις ;

Επικοινωνήστε με τους ειδικούς

Το θες κι εσύ ;; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.